31 Ekim 2010 Pazar

mektuplar zamanı..-2-

sevgili marlis...

hepi topu 5 senedir hayatımda olman inanılır şey değil. senin hiç kapında yatmak kısmet olmadı değil mi? sen bekletmezsin zaten. cilveme dayanmaz işveyle alırsın beni içeri dimi?

ipek çınar bana o kadar şey ifade ediyor ki. sanırım bu yüzden sadece bu beş seneye inanamıyorum. sadece susarak oturduğumda bile beni anlayabilen başka kimse olmayabilir. bir şeyler anlatmak için konuşmaya ihtiyaç duymamak. bu ne bi harika şey ki..

gazinin bahçesindeyiz. sevgiye muhtacım. elindeki yüzükleri çıkartıp yüzümü cırmaklarcasına seven bi kız. öyle bir sevme ki bu hiç bi zaman o yüzükleri çıkarmadan sevmedin. kimi zaman öyle çok istiyorum ki. yine gel o oy kuzum diyip yüzüğünü çıkarıp yüzümü cırmaklarcasına sevme anını..

mutsuzum diyorum sana. ben de mutsuzum diyorsun. nedeni mühim değil. ama çıkıp geliyorsun. önce evde oturuyoruz bir süre. makarna yapıyor muyum o gün sana? sonra aşağı iniyoruz. bir şişe. çikolata. djarum. ve ezginin günlüğü. dizine yattığım bir adet kıvırcık hatun. susuyoruz. saçlarımı seviyorsun. sonra yine yüzümü cırmaklarcasına seviyorsun. iyi geliyor. her zaman iyi geliyo bu büyü. evet bir cadısın sen. o gün anlamalıymışım.

başka bir gün yine geliyorsun. uğurdan çaldığın küçük şişeler. marlbora mentollü, ve fıstıklı bitter! acil yardım çantasıyla geliyorsun adeta. beni mutlu etmeyi bilen başka insan yok mu yoksa?
karşımda hep dinleyen hep güçlü bi hatun buldum kapına her geldiğimde. nasıl becerdin lan? aynı şeyi 30 sefer de anlatsam dinleyen. gerektiğinde hak veren gerektiğin de ama sen de güzelim diye başlayan mantıklı cümleleriyle kimi zaman aman koyverelim be ipeğim diyen o büzüşük dudaklarıyla biraz bir şeyler mi içsek lan?

(buraya küstüm de dahil)şimdi siz gelseniz ya kısmına değinmek istiyorum. gelseniz pek bi güzel olur ki. her şey var burda. çay var kola var:d ben varım. hayat var. deniz var. özgürlük var. martı var. gemi var. istiklal var, sahaflar var, nebleyim bi dolu şey var.

çok özelsiniz lan. bilin bunu. her gün içimden konuştuğum insanlarsınız. sizi de alıp getiriyorum aslında hergün. haberiniz yok.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder