12 Kasım 2010 Cuma

sı kın tı

bu başlığı böyle ayrıntı yayınları gibi yazmış olabilseydik keşke.
sı-
kın-
tı.

bir şeyler yazma isteği var içimde. ama ne bilmiyorum. içimde havada zilyon kelime halay çekiyor. el ele tutuşturamıyorum.
saçmalıyorum.
ilk okula dönsek ve öğretmen bize bir adet kompozisyon konusu verse çokoş olacak.

otobğs karalamalarınında biri var ikisi yok. neyseki çok sorun yapan bi guruh değiliz değiliz dimi? aslında var onun part2 si ama ankarada kaldı. üşengeçlik diz boyu. unutkanlık boğaza kadar.

uyku nezgel şeey!!

şey oldu ama bi de itüsözlükte radyoyu açtım. çalan kız bana aniden o zaman bu şarkı bıdbıdbıda gelsin dedi ki bıdbıdbıd nickim oluyo.
çalan şarkı mazi kalbimde bir yaradırdı.
hüzünlendim.

hı bide okuyamıyorum da.
izleyemiyorum da..
hala!!
en son jackie brownun 2 dakikasını izleyip kapattım.
saçma sapan bi bavul hazırladım kendime. nedeni yok. yani aslında var. ama öyle. heran kaçıcakmışım gibi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder