25 Ağustos 2010 Çarşamba

trim tram trom TRAK

yaklaşık bir hafta mı oldu? ben bilmiyorum artık. çok oldu yazmayalı.

elimde bir cacık kasesi tutup da yazacak hiçbir şeyimin olmadığını farketmem ne acı. her şey olup bittiğinde gerçeklerle daha çok yüzleşeceğim sanırım. ben kendime itiraf ettim. kırmızı'yı sevmiyorum. o kırmızı berem dışında başka kırmızı hiçbir şeye sahip değilim. belki günün birinde bir kırmızı delisi olurum ve belki kırmızı ojelerim de olur, o da olur evet de... şimdilik bi tek sende olduğunda güzel bu kırmızılar cancağzım. sen de gidince bir tek kış vakitleri sahip olacağım kırmızıya, bir de istanbul yolculuklarımda. anlık kırmızılar, özlenen, beklenen kırmızılar olacak.

günler geçiyor ya. kayıt günlerine daha va. daha tatil yapmak için bile uçtan kıyıdan zamanlar var önümüzde. ama işte gitmeler geldiğinde trak!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder