14 Ağustos 2010 Cumartesi

ah küstüm, albümlerine ingilizce isimler verişini, gaga dinlemeni, yeşil topuklu ayakkabı sevdanı bile kabullenmiştim ama neden u? o u ne?!
senin binan nerelerde bilmiyorum, ama biz senle beraber, odtülerde, çatılara yürüyüp selülitlerimizi eriteceğiz, benim kahve içmemi engellemeye çalışıp senin "bıktım usandım ipek"lerine çözüm arayacağız önümüzdeki 5 yıl boyunca.
aynı kıvruşuk delühanlılara kikirik bakışlar atacağız ama sen bana 'senin başın bağlı kızım' diyeceksin ya, çok üzülüyorum ona :p
2 tane kıvruşuk sayabilirim ben!

ama ipek"e kızmamalısın, onun interneti bilem yok. eskiciye gidip 5lirayla bir 70lik ve wireless takas etmek zorunda, bir nicke sahip olabilmesi için. ve o hayallerinin peşinde ya, içim çok daha rahat senden. ve biz önce birbirimiz adına mutlu olabilecek kadar karışığız birbirimize.

ve buda muhtemelen son aşk dolu mesajım olacak, resmen elalemin ağzına laf koymamak için alınmış gibi duran bu blog, insanların daha bi ilgisini çekebilecek hale gelmeli zannımca.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder