19 Ağustos 2010 Perşembe

Gitmek istiyorum
Yapma, gidemeyeceğini ikimiz de biliyoruz.
Giderim.
Gidemezsin. Gitmezsin bile demedim sana gidemezsin, onu yapacak güç yok sende. Ya da eğer gitmek bir yetenek işi ise tanrı seni kesinlikle bundan yoksun bırakmış. Boşuna ceneni yorma.
Gidicem.
Gidemeyeceksin. Ne yapıyoruz? Fiil mi çekimliyoruz. Bırak şimdi bu kararlı havaları. Bir saattir soruyorum, çay mı kahve mi?
Fark etmez.
Gitmenle kalmanda fark etmez.
Benim için eder.
Senin içinde etmez. Hayır sakın kendinden kaçamazsın gibi şairlerin dilinde sakız olmuş cümleleri söyleyeceğimi sanma. Gidemezsin sen. 2 gitsen, 3 kalırsın. Çünkü en azından şimdi aklın öbür diyarlarda, gidersen aklın hep burada kalacak.
Kahve!
Kaç şeker?
..
Şekersiz içmeye karar vermiştin en son? Ondan da mı vaz geçtin? Sana bir öneri, kararlarını içinden açıkla. Çevrene fazla duyurma. Sonra kendin bile cayarken kızarıyorsun. Kimseye söylemeseydin belkide unutmuş taklidi yaparsın ne dersin?
Beni yargılamaktan zavgeç
Seni yargılamıyorum.
Sorguluyorsun.
Hangisi? Yargılıyor muyum yoksa sorguluyor muyum?
Kendini akıllı sanıyorsun değil mi?
Hayır sadece kararlı, ya da verdiği kararları arkasında duran biriyim ben.
Peki ben?
Kaçan birisin sen. Kendi iradesiyle verdiği kararlardan bile kaçan bi zavallı. Yazık.
ne kadar daha devam edeceksin?
sen değişene kadar.
değişmeyeceğimi biliyorsun.
gitmeyeceksin.
bu bir emir mi?
hayır durum belirtmesi.
olmayacak dimi? yapamayacağım hiç bir zaman.
yapamayacaksın. olmayacak. hani içinden mırıldandığın bir şey var ya hep o aklına geldiğinde. olmuyor diye. öyle işte. senin hayattaki tek dürüst olduğun nokta bu.
yenilmişim ben en başından.
sen istemişsin. bazen bazı şeylere karşı savaşmak boşadır. özelikle kendine karşı kılıç kuşanmak. işin tuhafı bir çok insan bunu sonuçlandıramaz sen sonulandırdın ve zafer nedir hiç bilmeden direk yenilgiyi sırtlandın.
halbuki kazanan da benim!
kendini hiç tanımıyorsun değil mi? bu yüzden insanların senin için yaptığı yorumlar önemli.
öz güvenimi zedeliyorsun.
haha! öz güven mi? beni çok eğlendirdin! sen de öz güven olsaydı çoktan giderdin, rüzgarın bile kalmazdı.
çikolata var mı?
dolaba bak.
seni sevmiyorum.
bu bi karar mı?
__

1 yorum:

  1. bu yazının altına böyle bir yorum çok vıcık ve umursamaz, biliyorum ama "bayıldım" ben buna.

    YanıtlaSil